ISTERI SEDIH, SUAMI DAYUS!!!!!


Mat malam ADMIN

Tolong hide nama saya.


    Nama saya N. Saya sudah dekat 2 tahun kawin. Anak saya berumur setahun setengah.  Tapi dari awal perkahwinan suami janji nak kerja.  Tapi smpai sekarang tak kerja. Saya pulak tengah sambung study.  Bila saya mengadu dekat mertua pasal suami tak kerja. Mertua pulak templak saya balik. Dia kata, 

“ siapa suruh sambung belajar. Kalau ada apa-apa masalah jangan suruh laki tanggung kau”.  

       Sedih la awak. Sedih sangat. Dia ingat saya teringin sangat ka sambung belajar.  saya buat semua nie.. Sebab saya fikir.  Masa anak belom sekolahlah saya mesti belajar supaya bila anak da sekolah nanti insha allah saya da kerja dan boleh tanggung keperluan anak. Ptptn tinggal rm200 masa mula-mula masuk sebab yuran.. sakit awak rm200 untuk 1 smester. Suami bila saya mengadu.  Dia buat tak tahu jak. Saya tak nak susahkan parents saya. Sebab ekonomi keluarga saya pon tak baik. Saya tak tahu nak mengadu dekat siapa?

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »